2
A Normal Image align center biar greget :v

Idemque diviserunt naturam hominis in animum et corpus.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cum id fugiunt, re eadem defendunt, quae Peripatetici, verba. An quod ita callida est, ut optime possit architectari voluptates? Quo tandem modo? Quod totum contra est. Duo Reges: constructio interrete. Apud ceteros autem philosophos, qui quaesivit aliquid, tacet; Quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? In his igitur partibus duabus nihil erat, quod Zeno commutare gestiret. Omnia peccata paria dicitis. Utilitatis causa amicitia est quaesita. Quae ista amicitia est? Gerendus est mos, modo recte sentiat.
Negat esse eam, inquit, propter se expetendam. Recte, inquit, intellegis. Vitiosum est enim in dividendo partem in genere numerare. Etsi qui potest intellegi aut cogitari esse aliquod animal, quod se oderit? Quid, si etiam iucunda memoria est praeteritorum malorum? Scientiam pollicentur, quam non erat mirum sapientiae cupido patria esse cariorem. Honesta oratio, Socratica, Platonis etiam. Quid Zeno?
Etenim nec iustitia nec amicitia esse omnino poterunt, nisi ipsae per se expetuntur. Iam contemni non poteris. At enim, qua in vita est aliquid mali, ea beata esse non potest. Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus. Cur ipse Pythagoras et Aegyptum lustravit et Persarum magos adiit? Iam in altera philosophiae parte. Quid iudicant sensus?
The numbered and the gregeted :v
  • Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers?
  • Qua tu etiam inprudens utebare non numquam.
  • Quamquam te quidem video minime esse deterritum.
  • Qua tu etiam inprudens utebare non numquam.
  • Si quidem, inquit, tollerem, sed relinquo.
  • Diodorus, eius auditor, adiungit ad honestatem vacuitatem doloris.
Easdemne res?
Immo vero, inquit, ad beatissime vivendum parum est, ad beate vero satis.
Numquam facies.
Sed nunc, quod agimus;
Bonum incolumis acies: misera caecitas. Sed hoc sane concedamus. Omnia contraria, quos etiam insanos esse vultis. Cur, nisi quod turpis oratio est? Itaque his sapiens semper vacabit. Utinam quidem dicerent alium alio beatiorem! Iam ruinas videres. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Gerendus est mos, modo recte sentiat.
Praeclare hoc quidem. Satis est ad hoc responsum. Sumenda potius quam expetenda. Non quam nostram quidem, inquit Pomponius iocans; Urgent tamen et nihil remittunt. Sed quot homines, tot sententiae; Nam et a te perfici istam disputationem volo, nec tua mihi oratio longa videri potest.
  1. Teneo, inquit, finem illi videri nihil dolere.
  2. Quod cum accidisset ut alter alterum necopinato videremus, surrexit statim.
  3. Sin aliud quid voles, postea.
  4. Quid, cum volumus nomina eorum, qui quid gesserint, nota nobis esse, parentes, patriam, multa praeterea minime necessaria?
  5. An potest, inquit ille, quicquam esse suavius quam nihil dolere?
  6. Sin te auctoritas commovebat, nobisne omnibus et Platoni ipsi nescio quem illum anteponebas?
Est igitur officium eius generis, quod nec in bonis ponatur
nec in contrariis.

Hic Speusippus, hic Xenocrates, hic eius auditor Polemo,
cuius illa ipsa sessio fuit, quam videmus.

Quorum fuit haec institutio, in qua animadvertas velim quid mutandum putes nec expectes, dum ad omnia dicam, quae a te dicta sunt; 
Sea tanctum takimata
  • Judul : Sea tanctum takimata
  • Penulis :
  • Kategori :
  • Sea tanctum takimata

    Deskripsi : A Normal Image align center biar greget :v Idemque diviserunt naturam hominis in animum et corpus. Lorem ipsum dolor sit amet, consect...
    Rating: 9 based on 20 ratings
Sea tanctum takimata Rating: 9 out of 10

Posting Komentar

2 komentar

Lorem ipsum dolor sit amet
Selamat berpuasa bagi yang menjalankannya :)